Kameratömmning

Becka sjunger

Jag och Marie på kryssningen..märks att resandet och drickandet börjar ta ut sin rätt...

En utav vakterna, inte lika skäckinjagande som dom utanför Lounge! HAHAHA

Emmi och Petra

Såhär glad är Marie när hon är på kryssning! hehe

"We dont nobody to tell us who to be, we're the only ones"

Frukost hos Emmi, lika bra och grunda lite innan man börjar åka...

Johanna

Jag och Bodil

Förfest innan hotellet

Uppdatering...

Har inte blivit så mycket skrivit här det sista, jag har jobbat jätte mycket och sen har jag tränat och sådär...

Sen har det inte hänt så väldans mycket heller, har festat en del med lite folk man inte umgåtts med på länge och det känns kul och bra...

Nu i helgen händer följande...idag ska jag träna Body Balance och sen ska jag hem och fixa iordning mig lite och sen blir det att möta upp Emmi och kanske dra hem till Lollo och dricka lite vin och umgås! Funderar på att kanske dra med nåt roligt spel, det va länge sen vi hade spelkväll nu...

Imorrn ska jag försöka tvätta och städa, sen kanske jag ska festa med Amanda och några till annars blir det nog lugnt...får se vad jag känner för imorrn! Har ju bokat upp mig på ett power yoga pass på söndag också och om jag festar imorrn är det inte särskilt troligt att jag kommer iväg på det passet denna söndan heller...

Längtar till halloweenfesten, måste hitta lite kul saker att spexa till mina kläder med...det är ju obligatoriskt att vara utklädd så det är bara att börja fundera på vad man ska va!

Nu ska jag powernapa lite...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Veckan...

Nu i veckan har det inte hänt så mycket...har jobbat och tränat mest! Känns så bra att ha kommit igång med detta nu, äntligen!!! Va på ett Core pass igår och det kändes också som något jag skulle kunna fortsätta med...

I måndags va jag hos Johanna efter Bodybalancen och så bjöd hon mig på nyttiga pannkakor med linfrön och grejer i...smakade inte så illa som man kan tänka sig, men det är nog inget som jag kommer göra hemma direkt! Va där i tisdags en sväng också och kolla på en utav dom nya Falk filmerna...den va skit bra!!! Måste se den andra nya som också har kommit...

Snart blir det lunch på Punkten och sen ska jag jobba vid halv tre...idag blir det nog ingen träning, men imorrn ska jag nog på ett pass med body balance! :) Sen hoppas jag att jag ska få en plats på Poweryogan på söndag, låg femma i reserv igår så jag hoppas att några kommer hoppa av nu under helgen...

Nu ska jag göra mig iordning...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Kryssning och träning...

Har äntligen fått tummen ur och börjat träna...följde med Marie på boxen förra veckan och då trodde jag helt seriöst att jag skulle dö! Det va så jobbigt, kul men jobbigt! Tror inte att jag ska följa med dit imorrn, men däremot var jag på ett pass med Body balance idag och det kändes lite mer som min grej! Var som en ny människa när jag gick därifrån...har även bokat mig på Core, Poweryoga och Body Pump! Sen tänkte jag att jag ska be om en genomgång av gymet så kanske jag kan gymma lite nångång också...

Sen va det då kryssningen till Polen...haha, den va en upplevelse vill jag lova! Fredagen va jätte lyckad, vi hade skit kul på tåget och bussen till Karlskrona och det va jätte roligt och festa på båten...va inte i säng förrän vid halv sju på morronen! Träffade riktigt roliga människor, minus dom flesta polackerna som verkade tro att alla på hela båten kan prata polska...?
Lördagen på båten va inte ritkigt lika lyckad, vi gick upp och käka frukostbuffén och sen gick vi och la oss igen...när vi vakna vid typ tolv kände vi att det gunga lite! Vi gick upp och försökte oss på en återställare, men jag insåg ganska snabbt att den kunde jag bara drömma om att få behålla... Det sluta med att jag, Emmi och Marie låg inbunkrade i våran hytt och va sjösjuka hela lördagen... haha jag kan skratta åt det nu, men det va inte så mysigt just då! Nästa kryssning får nog bli mer i insjö...
Kort från kryssningen kommer sen...

Nu ska jag hoppa i säng, är helt slut!!!

Snor...

Snor har invaderat hela min näsa, känns lite mindre angenämt och så har jag huvudvärk så jag stannade hemma från jobbet idag...har ju sovit extremt dåligt hela veckan så imorse när jag vakna ramlade jag nästan ihop på golvet! Har sovit ut nu på morgonen istället...

Idag ska jag försöka städa lite här och sen ska jag bort och hämta en resväska hos mamma och pappa...vill ha en ordentlig som man kan dra bakom sig! Sen blir det packa lite inför kryssningen imorrn! Ska bli sååå roligt och skönt att komma härifrån lite...

Har ju börjat med min träning nu, eller man kanske inte kan kalla det börjat...har ju bara varit där en gång än så länge! Va iallafall på boxen och det va skit kul, fast jävligt jobbigt! Ska nog gå nästa tisdag också och så har jag lite andra pass jag vill testa på och så...lika bra och testa så många som möjligt så att jag hittar jag något jag gillar och tycker är kul! Det blandat med lite promenader så kommer jag nog snart se resultat...

I lördags var jag på hotellet, hade skit kul! Har nog nästan aldrig haft så kul på hotellet nångång. Innan va vi först hos Emmi och sen hamna vi på en annan förfest... På hotellet träffade jag på massa gamla bekanta och vänner som jag inte har pratat med på länge, så det var en riktigt lyckad kväll!

Ska kolla om nästa avsnitt av the hills har lagts ut nu...