Dan före dan före dopparedan!

2011-12-22 @ 18:43:59

Idag är det den 22/12 och om två dagar är det alltså julafton! Härligt...förutom att jag inte fått nånting gjort! Har haft sån huvudvärk hela veckan och igår gick jag hem från jobbet och sen låg jag däckad hela dagern med migrän...hade ju tänkt köpa julklappar och gått till systemet och lite sånt...men det får bli imorrn! Har vart helt slut hela dan, men nu börjar jag bli människa igen...

Sitter hemma nu och är hundvakt åt härliga Wilja medans Frida och är iväg och partajar lite i gbg...mig gör det inget, är mer än gärna hundvakt! Har ju vart helt hundtokig ett bra tag nu så det är kul att få ha hund i en dag! :) Sitter dessutom och kollar på uppföljaren till 30 days of night...inte så väldans bra, men det går och titta på!

Imorrn blir det att ge sig och köpa resten av julklapparna med Jojjo och Becka, sen blir det bara att fortsätta grejja och lite sånt här hemma! Måste till systemet och sen ska jag nog handla lite  och sen ska jag nog ev. baka lite frallor och så...

Nu ska jag käka lite och sen ska jag göra 4-min kola! :)

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback