Stickning!

2011-10-23 @ 16:59:36

Åh blir så irriterad på mig själv...hur fan lyckas jag? Jag och Jojjo var ju och köpte garn till min kofta jag ska sticka för nån vecka sen och då köpte vi ett garn så jag skulle sticka en halsduk till Jojjo också...så jag började sticka halsduken först...den blev färdig idag och då tänkte jag att jag skulle börja på min kofta nu...

Nu kommer jag till mitt problem...har letat i hela lägenheten men garnet är inte här! Vet ju att jag har använt lite av garnet för att jag skulle ha koll på varven på halsduken så jag har ju inte glömt garnet nånstans...hur skumt som helst! Har tittat i alla skåp och garderober men garnet är borta... Som tur är var det inget svindyrt garn, men ändå!
Mönstret är också borta så jag får höra av mig till Lotta och fråga om hon kan ta med det till jobbet så jag kan kopiera ett nytt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback