Lördag!

2012-01-15 @ 00:44:06

Dagen spenderades först hos Emmi med en fika...när jag kom dit hade hon bakat chokladmuffins! Efter mycket prat, te och muffins åkte jag hem och sen på kvällen åkte jag hem till Jojjo och Chille...där blev det middag och film. Vi såg Försvunnen, en svensk film...den va la sådär, hyfsad för att vara en svensk thriller! Efter det började vi kolla på Four Lions, men jag tappa fokus rätt fort och började leka pest eller kolera med Jojjo istället...det var mycket roligare! :)

Nu kollar jag på the Bonecollector och sen blir det sängen som gäller! Imorrn ska lägenheten städas och sen ska jag kolla om det finns någon ledig tvättid!

God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback