Måndag!

2011-10-31 @ 21:37:15

Veckan har börjat riktigt bra...har haft en riktigt bra dag idag! Tiden bara sprang iväg på jobbet, va lite mindre barn idag så vi passade på att röja och möblera om och lite sånt som man liksom inte hinner annars! Slutade lite tidigare och gick hem till Jenfa och Marcus nya lägenhet och tittade lite...hur fin som helst och sjukt stor! :) Fick mina kläder och sen gick jag hem och fortsatte att fixa iordning i köket...nu är det typ färdigt, pappa måste bara komma och sätta upp klockan...

Blev färdig med bakstycket på koftan också...så imorrn tänkte jag att jag ska börja på det ena framtstycket! :) Nu ska jag fortsätta kolla på Idol repriser på tv4 play och sen ska jag gå och lägga mig!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback