Dan före dopparedan!

2011-12-23 @ 22:10:43

Vilken dag detta har varit...den har gått i ett hela tiden!
Frida kom och hämta Wilja vid elva tiden och sen gjorde jag mig iordning så kom Jojjo och Becka och hämta mig och vi åkte och började våran julklappsshopping...tog sin lilla tid, men till slut blev det färdigt!

Mötte upp pappa och Rasmus och hälsade på hos farmor...hon börjar bli ordentligt gammal nu, men hon håller fortfarande humöret uppe! Mitt i besöket kom Amy förbi också...min kusin, har inte träffat henne på jag vet inte hur länge! Det var roligt! :)

Sen var jag tvungen att åka och handla lite och efter det klädde jag mina julklappar och rimmade lite...nu har jag tagit det lugnt en stund och kollar på Sagan om de två tornen och dricker mig en öl! Gött e de! :)

God Jul på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback