Mästerkock!

2011-11-28 @ 18:46:00

Förra veckan var en tråkig vecka, fick feber och låg mest hemma och mådde bajs, men i torsdags kväll blev jag lite bättre och var feberfri hela fredagen! SKÖNT!

Har fått stickat hur mycket som helst nu när jag har vart hemma iallafall så nu är bakstycket och nästan bägge framstyckena färdiga! :) Ska bli kul när den är färdig så jag kan börja använda den...

Annars har jag vart något av en kock det sista...bjöd hem Flinns på Vitlök och chilifrästa räkor med vitlöksbröd i fredags! Det var gott och lite sådär lyxigt kändes det som! :) Sen kollade vi Idol...



I lördags var det lugnt och i fredags vågade man ju knappt vara ute, trodde trädet utanför skulle välta! Upptäckte idag att jag hade fått en ny stol i trädgårn iallafall så skulle det vara någon granne som skulle råka läsa min blogg och saknar sin stol så ligger den utanför mig ;)

Igår gjorde jag Wokad lövbiff med nudlar, det var riktigt gott...enkelt och det smaka riktigt mumsigt! :)



Idag blev det Wokat grönsaksris med tandoorikyckling...mumma för en honkatt! :) Resten utav denna veckan blir det att käka rester...gött och inte behöva stå vid spisen varje dag ju :)



Nu blir det mer 24 och så ska jag fortsätta sticka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback