Veckan!

2012-01-23 @ 06:56:22

Har bara vart hemma hela helgen...har mått illa och kännt mig sjuk så det fick bli att kurera sig i soffan, men igår kände jag mig bättre! Jenfa kom hit på en kopp te och sen kika Amanda förbi också och tjöta lite... Jag städade även hela lägenheten så nu är den fin igen! :)

Idag blir det börja på det nygamla jobbet...ska byta tillbaka till en annan förskola nu till och med april! Känns bra, men självklart är det alltid lite tråkigt när man ska hålla på och byta hela tiden! Men det blir säkert bra :) Sen ska jag handla...

På onsdag ska jag nog ta en fika med Lotta...har ju inte träffat henne sen i somras så det ska bli riktigt kul! :) Till helgen blir det nog lite partaj, har ju tagit det lugnt sen nyår så nu är jag riktigt partysugen...det ska bli roligt!

Nu måste jag skynda mig så jag inte blir sen till jobbet!

tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback