29.e okt

2011-10-29 @ 13:42:40
Nu var det ett tag sen igen...har haft fullt upp med jobb och sånt!

Förra fredagen var jag och fika med Flinns och vi blev lite sugna på gbg så vi åkte till Johan och festa till det lite...åkte dock hem ganska tidigt! Hade ju öppnat vid sex på morronen så jag var helt färdig...

Annars i veckan var jag och gjorde del 2 i stickkursen hos Lotta, hon bjöd även på en bit mat...så nu har jag äntligen börjat på min kofta, har gått riktigt bra faktiskt hittills! Är snart färdig med bakstycket :)

I övrigt har denna veckan sugit röv...har jobbat, jobbat och jobbat...och så har magen krånglat krånglat och krånglat! Och lagom till fredag (igår) så fick jag så klart feber...skit kul! Vi skulle ju till Mia på jobbet och ha lite trevligt alla jobbarkompisarna med lite mat och så...men det var ju så klart inte att tänka på så det fick bli en lugn fredag kväll i soffan med film och mycket mer än så hade jag inte orkat!
Vaknade idag på morronen och kände mig lite bättre så för en stund sen bestämde jag mig för att plocka in mina utemöbler i förrådet, men efter det kände jag mig helt slut så nu sitter jag här i soffan och är helt utslagen så nu ska jag titta på Finding Bliss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback