Effektiva veckor!

2012-01-19 @ 18:02:44


Har haft två riktigt effektiva veckor nu när mamma och pappa har vart borta och jag har haft full tillgång till bil...hur gött som helst har det varit! Var inne hos Frida och tog ut håret förra veckan, fick lämnat in ett HM-paket som legat i garderoben hur länge som helst, tog med mina två gitarrer till jobbet så Örjan kunde stämma dom...och tisdags var jag inne i borås igen hos Frida och hon klippte mig! Klippte av mig mitt långa hår, så nu har jag en hyfsat kort bob...känns riktigt skönt, det behövdes verkligen efter två omgångar med extensions...

Koftan har äntligen blivit färdigstickad, nu bara alla delarna sättas ihop och sen är den färdig att användas...tror att den kommer vara rätt varm dock, trodde ju att det skulle bli en riktigt kall vinter men det verkar inte bli mycket till vinter! Jag gråter verkligen inte för det så sett...

Idag kommer mamma och pappa hem från Thailand och jag tror säkert att det blir att träffa dom lite imorrn, blir säkert middag eller nåt annat mysigt! Annars blir även denna helgen lugn...plånboken tillåter inte så mycket annat! Hatar och vara pank...

Nu ska jag laga mat...ska testa en thailändsk soppa! Lägger upp den här sen och ger smakbetyg! :) Detta börjar mer och mer likna en matblogg! :) Är bara att sätta gång nu...

tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback