Fredag!

2012-01-14 @ 10:34:18

Igår var det fredag och jag jobbade stängning så jag var inte hemma förrän vid halv sex...sen blev det matlagning och bara slapp i soffan hela kvällen! Det var tungt nu i slutet på veckan när man inte har jobbat en full vecka sen innan jul...



Va hos Lotta i helgen och hon förklara hur jag ska sticka armarna på koftan så nu har jag börjat sticka på den ena...det var inte så krångligt som jag trodde, vill ju bli färdig med den nu!

Ikväll ska jag hem till Jojjo och Chille och kolla på film...blir en lugn helg denna helgen också! Får bli en sån månad, är typ helt pank nu efter att jag köpte håret! Har ju dessutom tagit ut håret nu så jag känner mig helt skallig...hade ju tänkt att sätta i nytt hår nu i veckan, men det känns som att håret behöver vila lite nu så jag ska vänta några månader med att sätta i det...kanske i typ slutet på april, början på maj!

Nästa vecka är sista veckan på Näktergalen för den här perioden, sen blir det tillbaka till Lyckegården och där ska jag vara april ut...sen får vi se! Men nu har jag iallafall bestämt mig, i mars blir det att söka in till högskolan! Nu vill jag bli färdig med min utbildning så jag kan få ett fast jobb nångång och inte behöva flytta runt hela tiden!

Ska kolla lite på tv och sen blir det städa lägenheten! :)
Ha en bra dag!

Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback