IKEA!

2011-10-30 @ 22:16:36

Mådde mkt bättre igår på kvällen och idag har jag mått ganska bra så jag bestämde mig för att våga ge mig iväg på en tur till IKEA...fick handlat en hel del faktiskt, blev en bänk till köket och lite att ha på den, sen blev det en tavla och lite annat sånt där som man behöver :)

Jag och Flinns skruva ihop bänken med en gång när vi kom hem till mig så nu är den färdig och det blev hur bra som helst! Är supernöjd :) Tavlan blev sådär dock...den blev lite för pluttig när vi testa över soffan så den får bytas...vet redan vilken jag ska byta till! Dom hade riktigt snygga tavlor faktiskt...men det får nog vänta till nästa löning för den var DYR!!!

Nu sitter jag i soffan och myser, lyssnar på Simon och Garfunkel när jag skriver lite här :) Livet är härligt idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback