Krångel...

2009-09-04 @ 16:50:02
Jag fattar inte hur kommunen bär sig åt och hur dom lyckas krångla till allt på det här sättet? Jag har fortfarande inte fått min lön för det jag har jobbat i sommar och har därför inte kunnat betala tillbaka en enda räkning! Jagade chefen hela veckan och fick tillslut tag i henne i tisdags och fick då svaret att hon skulle skicka i papper så att jag kunde få en direktutbetalning... När jag ringde lönekontoret igår, för att jag fortfarande inte hade fått några pengar, sa dom att jag inte kommer att få några pengar förrän efter helgen...AS BRA! Blir så jävla trött...jaja inte mycket och göra åt, har fått låna pengar så jag har kunnat köpa mat och lite sånt och så jag kan vara med på kräftskivan imorrn...

Steff kommer nog hem idag, vet inte när dock men vi skulle höras av och kanske träffas en sväng och kolla på film eller nåt...ska försöka få tummen ur och städa idag också, ser ut som en bomb har gått av här inne! Har ju jobbat hela veckan så jag har vart helt färdig när jag har kommit hem, men idag har jag slutat tidigt och hunnit powernappa en stund så nu ska jag fan få det gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback